729 972 162kontakt@jozekwie.plfacebook

Zanim dodasz ogłoszenie

Serwis józekwie umożliwia użytkownikom publikację ogłoszeń (wizytówek, reklam) w czterech działach: Usługi, Handel, Gastronomia i Nieruchomości.

Przed dodaniem ogłoszenia w serwisie józekwie należy upewnić się, że w dziale do którego chcą Państwo dodać ogłoszenie, istnieje kategoria, w której zamierzają Państwo je dodać (kategorie to np. masaż, catering, pieczywo lub sprzedaż nieruchomości). W przypadku braku interesującej Państwa kategorii, prosimy o wiadomość poprzez formularz kontaktowy na dole strony głównej, lub telefon 729 972 162 (w godz. 9.00-17.00). Dodamy nową kategorię najszybciej, jak to jest możliwe i poinformujemy Państwa o możliwości publikacji ogłoszenia.

UWAGA! Ogłoszenia w serwisie józekwie są moderowane. Oznacza to, że ogłoszenie przesłane do akceptacji ukaże się w serwisie dopiero po zatwierdzeniu jego zawartości przez zespół AlMedia. Zwykle trwa to ok. 15-30 minut w godzinach pracy (pn-pt 9.00 – 17.00). Ogłoszenia dodane podczas dni wolnych od pracy, jeżeli zostaną zaakceptowane, ukażą się najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po jego przesłaniu. Poprzez moderację chcemy uniknąć sytuacji opublikowania treści, których później będziemy się wstydzić. Dziękujemy za zrozumienie.

Dodawanie ogłoszenia na komputerze

UWAGA! Wszystkie dane podane w poniższym przykładzie są fikcyjne.

Aby dodać ogłoszenie w serwisie józekwie należy kliknąć w klawisz „Dodaj ogłoszenie”, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu na stronie głównej…

…lub w link na dole strony głównej, w stopce:

Wybór działu

Po kliknięciu w „Dodaj ogłoszenie” pojawi się ekran, na którym należy wybrać jeden z działów, w którym chce się dodać ogłoszenie  (Usługa, Gastronomia, Handel lub Nieruchomość).

UWAGA! W niektórych działach, w serwisie istnieje możliwość wykupienia więcej, niż jednego ogłoszenia, ale muszą być one w jednym dziale (ta funkcja będzie uruchomiona po 1 grudnia 2019 roku).

Logowanie lub tworzenie nowego konta

Ogłoszenie w naszym serwisie mogą dodać tylko osoby zalogowane, czyli posiadające darmowe konto użytkownika (login i hasło).

Po wybraniu żądanego działu…

…zostaniemy przeniesieni do opcji wyboru pakietu. Osoby, które jeszcze nie posiadają konta w serwisie i nie mają loginu i hasła, muszą przed wybraniem pakietu wybrać opcję „Dołącz do nas”, aby się zarejestrować. Osoby, które maja już konto w serwisie muszą być zalogowane.

Rejestracja nowego użytkownika

Po wybraniu „Dołącz do nas”, w oknie tworzenia konta należy podać własną nazwę użytkownika, adres e-mail i hasło.

UWAGA! Hasło do serwisu musi mieć status „Średnie” lub „Silne”, aby móc się zarejestrować! Oznacza to, że hasło musi być dość „skomplikowane” i najlepiej, jeżeli zawiera duże i małe litery, cyfry i znaki specjalne (!@#$% itd.).

Osoby, które mają już konto i wybrały opcję utworzenia nowego konta przez pomyłkę, mogą przejść do logowania, klikając w link na dole okna „Zarejestrowany? Zaloguj się!”.

Logowanie do serwisu

Osoby, które mają już konto i w poprzednim kroku wybrały opcję „Zaloguj się”, zobaczą okno logowania. Jest tutaj też możliwość uzyskania nowego hasła dla tych, którzy je zapomnieli.

Osoby, które nie mają konta i wybrały opcję logowania przez pomyłkę, mogą przejść do utworzenia nowego konta, klikając w link na dole okna „Nie masz konta? Dołącz do nas!”.

Wybór pakietu cenowego

Po zalogowaniu lub utworzeniu nowego konta należy wybrać odpowiedni pakiet cenowy, klikając na dole odpowiedni blok „Kup pakiet ->”.

UWAGA! Firma AlMedia nie jest płatnikiem VATu. Wszystkie widoczne ceny pakietów są cenami brutto, jednak w trakcie realizowania płatności, mogą zostać doliczone opłaty np. za przelew bankowy z konta użytkownika.

Tworzenie ogłoszenia

W kolejnym kroku tworzymy ogłoszenie. Niektóre pola są obowiązkowe i bez ich wypełnienia ogłoszenie nie będzie mogło być utworzone. Np. dla działu „Gastronomia” obowiązkowe są pola Tytuł, Opis i Numer telefonu. Pozostałe informacje są opcjonalne i jeżeli nie zostaną podane, nie pojawią się w ogłoszeniu.

Informacje ogólne

WAŻNE! Informacje podane w opisie ogłoszenia, będą podstawą znalezienia Państwa oferty w wyszukiwarkach serwisu. Dlatego ważne jest podanie w opisie jak największej ilości „słów kluczowych” według których klienci mogą szukać Państwa ogłoszenia.  W podanym poniżej przykładzie takim słowem jest „chrzciny”.

Zachęcamy do podania jak największej ilości informacji, aby klienci mogli łatwo znaleźć Państwa ogłoszenie, w tym również w sekcji „Udogodnienia”.

UWAGA! Jeżeli w sekcji „Udogodnienia” nie znaleźli Państwo odpowiedniego opisu, prosimy o wpisanie żądanych słów w uwagach, które można dodać w kroku „Zamówienie i płatność” lub o kontakt telefoniczny. Postaramy się jak najszybciej dodać je do Państwa ogłoszenia.

W kolejnych etapach dodajemy logo (jeżeli je Państwo posiadają), oraz zdjęcie główne (które będzie widoczne przy ekspozycji ogłoszenia wśród innych) oraz zdjęcia do galerii.

Informacje kontaktowe

W tym kroku należy podać informacje kontaktowe i pozostałe informacje dodatkowe, które różnią się w zależności od działu, np. dla Gastronomii można podać zakres cenowy, godziny otwarcia itp.

UWAGA! Przy podawaniu adresu strony www, należy podać kompletny adres URL, najlepiej skopiować go z Państwa strony i wkleić do formularza.

Lokalizacja na mapie

W formularzu można podać dokładną lokalizację firmy na mapie. Jeżeli nie zostanie ona podana, w Państwa ogłoszeniu nie będzie widoczna mapka.

Szczegóły

W tym kroku należy wybrać kategorię w wybranym dziale:

W szczegółach ogłoszenia można dodać udogodnienia, które pomogą użytkownikom wyszukać Państwa firmę ze względu na te kryteria.

Na końcu można również podać link lub linki do serwisów społecznościowych, w których mają Państwo konta/profile swojego serwisu. Linki te będą widoczne w Państwa ogłoszeniu i będą mogły przenieść użytkowników bezpośrednio na Państwa profil w serwisie społecznościowym.

Po podaniu wszystkich informacji, które chcą Państwo opublikować w ogłoszeniu, można podejrzeć wygląd ogłoszenia, lub pominąć podgląd i wysłać do akceptacji.

Podgląd ogłoszenia

Przed wysłaniem ogłoszenia, można je obejrzeć i sprawdzić, czy wszystkie informacje zostały podane prawidłowo.

UWAGA! Państwa ogłoszenie będzie można później edytować w panelu użytkownika, po jego opublikowaniu . Należy jednak pamiętać, że za każdym razem po edycji, ogłoszenie będzie musiało być zaakceptowane przez zespół AlMedia i w tym czasie nie będzie widoczne dla odwiedzających stronę józekwie.

Na tym widoku można wysłać ogłoszenie do publikacji, lub wrócić do jego edycji. Po wysłaniu ogłoszenia do publikacji, zostaną Państwo przekierowani do strony zamówienia i płatności. UWAGA! Zamknięcie strony bez kliknięcia w „Opublikuj ogłoszenie” lub ‚Edytuj ogłoszenie” skutkuje utratą danych i ogłoszenie będzie musiało zostać wprowadzone jeszcze raz.

UWAGA! Kliknięcie w „Opublikuj ogłoszenie” nie kończy procesu dodawania wizytówki. Należy również ukończyć kolejny etap, którym jest złożenie zamówienia na jej publikację nawet wtedy, gdy wybrali Państwo darmowy pakiet.

Zamówienie i płatność

Na samej górze strony zamówienia znajduje się opcja skorzystania z kuponu rabatowego. Jeżeli posiadają Państwo kupon rabatowy, należy jego kod wprowadzić w polu „Kod kuponu” i kliknąć „Zastosuj kupon”. Jego wartość (kwotowa lub procentowa) będzie odpowiednio odliczona od końcowej należności.

Zamówienie

W module zamówienia należy podać dane płatnika, niezbędne do wystawienia faktury i przeprowadzenia płatności.

W polu „Dodatkowe informacje” można wpisać swoje uwagi do zamówienia np. prośbę o stworzenie dodatkowych udogodnień.

Twoje zamówienie

W tej sekcji wyświetlane są dane zamówienia takie, jak wybrany pakiet i jego cena. Poniżej znajdują się sposoby regulowania płatności (przelew bankowy lub system płatności online tpay). UWAGA! Jeżeli został wybrany darmowy pakiet, ta opcja nie ma zastosowania. Przed przejściem do płatności należy zapoznać się z Regulaminem serwisu, który ukaże się w okienku. Można też wyświetlić go w formie pełnego okna, klikając w Regulamin w stopce, na dole strony. Wybierając sposób płatności należy zaakceptować Regulamin a następnie kliknąć w „Przelew bankowy” lub „tpay.com”.

W przypadku wybrania metody płatności „Przelew bankowy”, zostanie do Państwa wysłana wiadomość e-mail z numerem zamówienia i numerem naszego konta bankowego. Ogłoszenie zostanie opublikowane po weryfikacji jego zawartości i zaksięgowaniu należności na naszym koncie.

W przypadku wybrania metody płatności tpay, ukaże się okno z możliwymi sposobami płatności. Należy wybrać preferowany sposób płatności, a następnie kliknąć „Kupuję i płacę”.

Nastąpi przekierowanie do systemu płatności tpay, gdzie mogą Państwo uregulować należność.

W obu przypadkach ukaże się Państwu strona z podsumowaniem zamówienia. Otrzymają Państwo również wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i fakturą (jeżeli ta opcja została zaznaczona podczas składania zamówienia). Jest tam również przycisk „Panel administracyjny”, służący do przejścia na stronę z Państwa kontem w serwisie józekwie.

Panel administracyjny Moje Konto

Po złożeniu zamówienia, można przejść do panelu administracyjnego Moje Konto. Jeżeli mają Państwo już konto w naszym serwisie, po zalogowaniu na stronie józekwie, można przejść bezpośrednio do tego panelu, klikając swoją nazwę użytkownika w menu na stronie głównej serwisu.

Moje Konto

W tej zakładce znajdują się użyteczne informacje statystyczne o Państwa ogłoszeniu/ogłoszeniach. Ilość odwiedzin Państwa ogłoszenia, unikatowi odwiedzający (czyli ci, którzy weszli na Państwa wizytówkę po raz pierwszy) itd. Mogą Państwo w każdej chwili sprawdzić ile było odsłon, w jakich okresach czasu, na jakich urządzeniach itp. Są też informacje o ogłoszeniach opublikowanych i oczekujących.

Moje Ogłoszenia

W tej zakładce są informacje o Państwa ogłoszeniach. Można je tutaj promować, edytować, obejrzeć statystyki, zmieniać pakiet lub usunąć.

Promowane ogłoszenie będzie na początku listy wyszukanych przez odwiedzających. Jeżeli w danej kategorii będzie kilka promowanych ogłoszeń, będą one wyświetlane na początku listy w losowej kolejności.

Promocje

W zakładce PROMOCJE widoczne są te Państwa ogłoszenia, które zdecydowali się Państwo promować. Ogłoszenie promowane będzie wyświetlane zawsze jako pierwsze, w grupie ogłoszeń w tej samej kategorii. Jeżeli kilka ogłoszeń w danej kategorii jest promowanych, o kolejności decyduje data jego dodania od najnowszych do najstarszych.

Zamówienia

W zakładce zamówienia znajduje sie lista i status Państwa zamówień

Adres

Tu znajduje się domyślny adres rozliczeniowy, który można edytować.

Szczegóły konta

W szczegółach konta znajdą Państwo dane, które zostały podane podczas pierwszego zakupu. Można je tutaj sprawdzić i edytować. Tutaj też można zmienić hasło do logowania się w serwisie józekwie.

Cennik ogłoszeń

Jeżeli chcą Państwo sprawdzić cenę ogłoszenia/ogłoszeń przed rejestracją w serwisie józekwie, należy wybrać opcję Cennik na pasku menu na stronie głównej serwisu.

Dodawanie ogłoszenia na smartfonie

UWAGA! Wszystkie dane podane w poniższym przykładzie są fikcyjne.

Aby dodać ogłoszenie w serwisie józekwie należy kliknąć w klawisz „Dodaj ogłoszenie”, znajdujący się w menu na stronie głównej…

IMG_9721

…lub w link na dole strony głównej, w stopce:

Wybór działu

Po kliknięciu w „Dodaj ogłoszenie” pojawi się ekran, na którym należy wybrać jeden z działów, w którym chce się dodać ogłoszenie  (Usługa, Gastronomia, Handel lub Nieruchomość).

UWAGA! W niektórych działach, w serwisie istnieje możliwość wykupienia więcej, niż jednego ogłoszenia, ale muszą być one w jednym dziale (ta funkcja będzie uruchomiona po 1 września 2019 roku).

image33

Logowanie lub tworzenie nowego konta

Ogłoszenie w naszym serwisie mogą dodać tylko osoby zalogowane, czyli posiadające darmowe konto użytkownika (login i hasło).

Po wybraniu żądanego działu…

…zostaniemy przeniesieni do opcji wyboru pakietu. Osoby, które jeszcze nie posiadają konta w serwisie i nie mają loginu i hasła, muszą przed wybraniem pakietu wybrać opcję „Dołącz do nas”, aby się zarejestrować. Osoby, które maja już konto w serwisie muszą być zalogowane.

image34

Rejestracja nowego użytkownika

Po wybraniu „Dołącz do nas”, w oknie tworzenia konta należy podać własną nazwę użytkownika, adres e-mail i hasło.

UWAGA! Hasło do serwisu musi mieć status „Średnie” lub „Silne”, aby móc się zarejestrować! Oznacza to, że hasło musi być dość „skomplikowane” i najlepiej, jeżeli zawiera duże i małe litery, cyfry i znaki specjalne (!@#$% itd.).

image7

Osoby, które mają już konto i wybrały opcję utworzenia nowego konta przez pomyłkę, mogą przejść do logowania, klikając w link na dole okna „Zarejestrowany? Zaloguj się!”.

Logowanie do serwisu

Osoby, które mają już konto i w poprzednim kroku wybrały opcję „Zaloguj się”, zobaczą okno logowania. Jest tutaj też możliwość uzyskania nowego hasła dla tych, którzy je zapomnieli.

Osoby, które nie mają konta i wybrały opcję logowania przez pomyłkę, mogą przejść do utworzenia nowego konta, klikając w link na dole okna „Nie masz konta? Dołącz do nas!”.

Wybór pakietu cenowego

Po zalogowaniu lub utworzeniu nowego konta należy wybrać odpowiedni pakiet cenowy, klikając na dole odpowiedni blok „Kup pakiet ->”.

UWAGA! Firma AlMedia nie jest płatnikiem VATu. Wszystkie widoczne ceny pakietów są cenami brutto, jednak w trakcie realizowania płatności, mogą zostać doliczone opłaty np. za przelew bankowy z konta użytkownika.

IMG_9722

 

UWAGA! Dalsze kroki są takie same, jak w przypadku dodawania ogłoszenia na komputerze, dlatego dla lepszej przejrzystości, korzystamy z przykładowych zrzutów ekranowych wykonanych na większym ekranie.

Tworzenie ogłoszenia

W kolejnym kroku tworzymy ogłoszenie. Niektóre pola są obowiązkowe i bez ich wypełnienia ogłoszenie nie będzie mogło być utworzone. Np. dla działu „Gastronomia” obowiązkowe są pola Tytuł, Opis i Numer telefonu. Pozostałe informacje są opcjonalne i jeżeli nie zostaną podane, nie pojawią się w ogłoszeniu.

Informacje ogólne

WAŻNE! Informacje podane w opisie ogłoszenia, będą podstawą znalezienia Państwa oferty w wyszukiwarkach serwisu. Dlatego ważne jest podanie w opisie jak największej ilości „słów kluczowych” według których klienci mogą szukać Państwa ogłoszenia.  W podanym poniżej przykładzie takim słowem jest „chrzciny”.

Zachęcamy do podania jak największej ilości informacji, aby klienci mogli łatwo znaleźć Państwa ogłoszenie, w tym również w sekcji „Udogodnienia”.

UWAGA! Jeżeli w sekcji „Udogodnienia” nie znaleźli Państwo odpowiedniego opisu, prosimy o wpisanie żądanych słów w uwagach, które można dodać w kroku „Zamówienie i płatność” lub o kontakt telefoniczny. Postaramy się jak najszybciej dodać je do Państwa ogłoszenia.

W kolejnych etapach dodajemy logo (jeżeli je Państwo posiadają), oraz zdjęcie główne (które będzie widoczne przy ekspozycji ogłoszenia wśród innych) oraz zdjęcia do galerii.

Informacje kontaktowe

W tym kroku należy podać informacje kontaktowe i pozostałe informacje dodatkowe, które różnią się w zależności od działu, np. dla Gastronomii można podać zakres cenowy, godziny otwarcia itp.

UWAGA! Przy podawaniu adresu strony www, należy podać kompletny adres URL, najlepiej skopiować go z Państwa strony i wkleić do formularza.

Lokalizacja na mapie

W formularzu można podać dokładną lokalizację na mapie. Jeżeli nie zostanie ona podana, szpilka na mapie będzie umiejscowiona centralnie w Józefosławiu.

Szczegóły

W tym kroku należy wybrać kategorię w wybranym dziale:

W szczegółach ogłoszenia można dodać udogodnienia, które pomogą użytkownikom wyszukać Państwa firmę ze względu na te kryteria.

Na końcu można również podać link lub linki do serwisów społecznościowych, w których mają Państwo konta/profile swojego serwisu. Linki te będą widoczne w Państwa ogłoszeniu i będą mogły przenieść użytkowników bezpośrednio na Państwa profil w serwisie społecznościowym.

Po podaniu wszystkich informacji, które chcą Państwo opublikować w ogłoszeniu, można podejrzeć wygląd ogłoszenia, lub pominąć podgląd i wysłać do akceptacji.

Podgląd ogłoszenia

Przed wysłaniem ogłoszenia, można je obejrzeć i sprawdzić, czy wszystkie informacje zostały podane prawidłowo.

UWAGA! Państwa ogłoszenie będzie można później edytować w panelu użytkownika, po jego opublikowaniu . Należy jednak pamiętać, że za każdym razem po edycji, ogłoszenie będzie musiało być zaakceptowane przez zespół AlMedia i w tym czasie nie będzie widoczne dla odwiedzających stronę józekwie.

Na tym widoku można wysłać ogłoszenie do publikacji, lub wrócić do jego edycji. Po wysłaniu ogłoszenia do publikacji, zostaną Państwo przekierowani do strony zamówienia i płatności. UWAGA! Zamknięcie strony bez kliknięcia w „Wyślij ogłoszenie” lub ‚Edytuj ogłoszenie” skutkuje utratą danych i ogłoszenie będzie musiało zostać wprowadzone jeszcze raz.

Nieukończone dodanie ogłoszenia

Czasami proces dodawania ogłoszenia może zostać przerwany. Dzieje się tak w przypadku np. zamknięcia okna przeglądarki przed ukończeniem całego procesu. W zależności od momentu przerwania procesu dodawania, nasz system kwalifikuje takie ogłoszenie jako „Nieukończone” lub „Oczekujące na płatność”. Istnieje możliwość kontynuacji dodawania takiego ogłoszenia.

W pierwszym kroku należy zalogować się na swoim koncie i pójść do zakładki „Moje ogłoszenia”:

Jeżeli w kafelku „Oczekujące na płatność” jest liczba różna od zera, należy otworzyć menu rozwijane z prawej strony i kliknąć w „Oczekujące na płatność”, w przeciwnym wypadku należy wybrać „Nieukończone”:

Jeżeli wybrali Państwo w poprzednim kroku „Oczekujące na płatność”, to nasz system przeniesie Państwa do strony złożenia zamówienia i płatności, który trzeba ukończyć nawet, jeżeli wynosi ona 0 zł. W przypadku kontynuacji dodawania ogłoszenia o statusie „Nieukończone”, należy wybrać pakiet cenowy, a następnie edytować swoje ogłoszenie, lub przesłać je bezpośrednio do publikacji. Uwaga! Jeżeli wybrany został podgląd ogłoszenia i jest ono przez Państwa zaakceptowane, należy wybrać opcję „Opublikuj ogłoszenie” na klawiszu poniżej:

W następnym kroku należy podać dane firmy i dokonać „płatności”, nawet jeżeli wynosi ona 0 zł.

Prosimy o kontakt z nami (tel. 72 99 72 162), jeżeli potrzebują Państwo jakichkolwiek dodatkowych wskazówek.